Sahabat Followers

Thursday 7 June 2012

Saya Budak Baru Belajar



Assalamualaikum..

Syukur Alhamdulillah, saya kini muncul dengan blog yang baharu dan blog yang baharu iaitu SEMERAH SENJA. Nama ini bukanlah sengaja diletakkan dan mempunyai maksud yang tersendiri.. InysaAllah dengan kemunculan blog yang baharu ini, akan saya kongsikan segala curahan idea dan perkongsian ilmu yang berguna kepada anda semua.

Namun, saya bukanlah seorang yang berilmu pengetahuan yang tinggi dan alim serta warak. saya hanyalah seorang insan biasa yang hanya mempunyai secebis hati yang inginkan kedamaian di dalamnya. Dengan terhasilnya blog ini, saya akan menjadikannya sebuah blog yang penuh dengan perkongsian dan keilmiahan untuk tatapan dan pembacaan anda sekelian.

Semoga, sahabat-sahabat blogger yang lain, dapat memberi tunjuk ajar kepada saya kerana saya ini hanyalah insan yang baru ingin belajar.

Buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah boleh tunjukkan..

sekian..=)

No comments:

Post a Comment